Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Rekova N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Vishevsky V. P. Fiscal decentralization in post-conflict territories: conceptual states [Електронний ресурс] / V. P. Vishevsky, N. Yu. Rekova, V. D. Chekina // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 4(1). - С. 174-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_4(1)__29 Обгрунтовано, що за умов постконфліктного відновлення потрібні різні фіскальні пріоритети: у сфері суспільних доходів - економічна ефективність з формуванням структури податків, що сприяє розширенню податкової бази; у сфері суспільних витрат - забезпечення соціальної справедливості та прозорості при розподілі суспільних витратна місцях; у сфері субсидій - звуження сфери застосування міжбюджетних трансфертів з організацією перерозподілу фінансових ресурсів за принципом "центр - постконфліктні регіони - постконфліктні одержувачі"; у сфері зовнішньої допомоги - забезпечення дієвої координації для культивування нових кооперативних інститутів.
| 2. |
Rekova N. Yu. Features and shortcomings of world system of counteraction to money laundering and financing of terrorism [Електронний ресурс] / N. Yu. Rekova, O. V. Akimova // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1(2). - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_1(2)__32 Розглянуто основні інститути світової системи протидії ВГ/ФТ. Виявлено, що вона є мережею, яка базується на багатосторонній участі у процедурах моніторингу руху нелегальних фінансових потоків. Її основними рисами є гетерогенність у статусі, досвіді, складі учасників ФАТФ-подібних організацій, можливість впливу учасників на перебіг і результати моніторингу.
| 3. |
Rekova N. Yu. Budgetary revenue breakdown at regional level of public administration in the federal countries [Електронний ресурс] / N. Yu. Rekova, I. L. Dolozina, A. O. Pinchuk // Науковий вісник Полісся. - 2018. - № 2(1). - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2018_2(1)__7 Опрацьовано статистичні матеріали для оцінки бюджетних надходжень. Проаналізовано динаміку структурних змін доходів бюджетів регіонального рівня державного управління федеративних держав, а також подібність та відмінності розподілу доходів регіональних бюджетів у федеративних державах.
|
|
|